Sıkça Sorulan Sorular

Sitenizden üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Alışveriş yapabilmek için sitemize üye olmanız gerekmez. Satın almak istediğiniz ürünü sepete atıp, ‘Alışverişi Tamamla’ butonuna bastığınızda, önünüze ‘Üye Olmadan Devam Et’ seçeneği çıkacaktır. Bu seçenekle fatura, teslimat ve iletişim için gerekli olan bilgilerinizi tamamladıktan sonra alışverişinizi güvenle tamamlayabilirsiniz.

Siparişinizle ilgili detaylar e-posta adresinize ulaştırılacaktır. Siparişinizin durumuyla ilgili bilgileri ayrıca, Sipariş Takibi linkinden, sipariş numaranızı ve e-posta adresinizi girerek takip edebilirsiniz.

Ancak, alışverişinizi tamamlamanız için sitemize üye olmayı da tercih edebilirsiniz. Sitemize üye olmak, bir sonraki siparişinizde size zaman kazandırır, teslimat ve fatura adresi gibi bilgileri tekrar girmek zorunda kalmazsınız. Ayrıca, size özel tanımlanacak olan indirim kuponlarından, hediye çeklerinden faydalanabilirsiniz.

Üyelik formumuzu doldurarak, basit birkaç adımla hızlıca üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz. Sitemize üye olmak için kişisel Facebook hesabınızı da kullanabilirsiniz.

Sitenize üye oldum ancak şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Üye girişi yapılan panelde “Şifremi Unuttum” linkine tıklayın. Şifrenizi yeniden oluşturabilmeniz için e-posta adresinize bir kod gönderilecektir.

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Sitemizde ödeme yapabilmek için kredi kartı ve banka transferi seçenekleri bulunur.

•  Kredi Kartı: Sitemizde yapacağınız ödemelerde tüm banka kartlarını kullanabilirsiniz. Dilerseniz Axess, World, Bonus, Cardfinans, Paraf, Maximum, Bankkart ve Advantage kartlarıyla yapacağınız alışverişlerinizi vade farkıyla taksitlendirebilirsiniz. 

•  Banka Transferi: Sitemizden yapacağınız alışverişlerinizin ödemesini Havale/EFT yoluyla gerçekleştirebilirsiniz. 

Sitenizde alışveriş güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?

Sitemiz, alışverişinizi en güvenilir şekilde tamamlamanızı sağlayan uluslararası güvenlik standartlarına sahiptir.

•  3D Secure (Güvenli Alışveriş Platformu): Alışveriş sitemizde kredi kartı tahsilatları için kullandığımız sanal POS sistemi, 3D Secure uygulaması kapsamındadır. 3D Secure, internet üzerinden kredi kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinde kart sahibinin şifre ile doğrulanarak ödemenin güvenli bir şekilde yapılmasına olanak sağlar. Kart bilgilerinin yetkisiz kişiler tarafından kullanılmasını engelleyen bu sistem, internet alışverişlerinde kullanılan en güvenli yöntemdir.

Sitemizden alışveriş yaparken kullanacağınız kredi kartınızın 3D Secure sistemini desteklemesi ve ödeme için, telefonunuza gelen şifre ile onay vermeniz gerekmektedir.

•  SSL Sertifikası (Secure Sockets Layer): Sitemizden yapılan alışverişler, SSL sertifikası ile güvence altına alınmıştır. Buna göre, kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde sistemimizde saklanmamaktadır. Ödeme işlemi anında girilen kredi kartı bilgileriniz, alışveriş sitemizden bağımsız olarak SSL protokolü ile şifrelenip, sorgulanmak üzere ilgili bankaya ulaştırılır. Kartın kullanılabilirliği onaylandığı takdirde alışverişe devam edilir. Kartla ilgili hiçbir bilgi tarafımızca görüntülenemediğinden ve kaydedilemediğinden, üçüncü şahısların herhangi bir koşulda bu bilgileri ele geçirmesi engellenmiş olur. 

Adres çubuğunda yazan site isminin önünde http:// yerine https:// yazılı olan ve adresin başında bir kilit simgesi bulunan e-ticaret siteleri, onaylı bir SSL sertifikasına sahip, her türlü bilginizin şifrelenerek korunduğu, güvenilir alışveriş siteleridir.

Telefon üzerinden sipariş verebilir miyim?

Siparişlerinizi, online mağazamız üzerinden kredi kartınızla veya banka havalesi yoluyla ödeme yaparak verebilirsiniz. Telefonla sipariş maalesef alamıyoruz.

Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Siparişinizle ilgili bilgilendirmeler tarafınıza SMS ve e-posta yoluyla iletilecektir. Ayrıca, siparişinizle ilgili tüm bilgilere dilediğiniz zaman müşteri panelinizden ulaşabilirsiniz. 

Eğer alışverişinizi sitemize üye olmadan tamamladıysanız, Sipariş Takibi linkinden sipariş numaranızı ve e-posta adresinizi girerek de siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

Herhangi bir sorunuz olursa 0 216 325 1897 numaralı Whatsapp hesabımıza mesaj göndererek veya info@juppo.com.tr adresine mail atarak bize ulaşabilirsiniz.

Kargo ücreti ödeyecek miyim?

Sitemizden yapılan 150 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir. Kargo ücreti, 150 TL altındaki siparişler için geçerlidir.

Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?

www.juppo.com.tr üzerinden satın almış olduğunuz ürünlerin teslimatı, anlaşmalı kargo şirketimiz olan Aras Kargo aracılığı ile yapılır.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Eğer siparişiniz henüz kargoya verilmediyse teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bu talebinizi, 0 216 325 1897 numaralı Whatsapp hesabımıza mesaj göndererek veya info@juppo.com.tr adresine mail atarak bize iletebilirsiniz.

Siparişimin kargoya verilme ve teslimat süresi nedir?

Standart siparişleriniz 1 ila 3 iş günü, özel siparişleriniz ise 1 ila 5 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Teslimat süresi, çalıştığımız kargo firmasının yoğunluğuna göre değişebilir. Siparişinizin teslimat durumunu kontrol edebilmeniz için kargo takip kodunuz sizinle paylaşılacaktır.

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargonuzun teslimatı sırasında kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek başka bir durum fark ederseniz, kargo görevlisi ile koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol etmeniz önemlidir. Ürünlerde bir hasar görmeniz durumunda, lütfen ürünleri teslim almayın ve kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyin. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından firmamıza ulaştırılacak ve ürünlerin değişimi tarafımızdan yapılacaktır.

Kargo firması bana ulaşamazsa ne olur?

Kargo firması size ulaşamazsa, adresinize, üzerinde irtibata geçebileceğiniz telefon bilgileri bulunan bir "Haber Pusulası" bırakacaktır. Bu numarayı arayarak paketinizle ilgili bilgi alabilirsiniz.

Ürün iade koşulları nelerdir?

Ürün açıklamasında “İade Edilemez” ibaresi bulunan ve sipariş üzerine isme/kişiye özel olarak hazırlanan ürünler (duvar kağıtları, duvar panoları, isme özel stickerlar) hariç diğer tüm ürünlerde, Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin Cayma Hakkı maddesi kapsamında, ürünün kendinize veya gösterdiğiniz adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin iade hakkınızı kullanabilirsiniz.

İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarlarıyla birlikte, etiketleri sökülmemiş ve kullanılmamış, yeniden satılabilir olma özelliği bozulmamış halde, eksiksiz ve hasarsız olarak tarafımıza teslim edilmesi gerekmektedir.

4 Adımda İade Süreci:

1 - Alışveriş sitemizin Üyelik Paneli üzerinden veya Sipariş Takip ekranından iade başvurunuzu yaparak iade sürecini başlatın.

2 - Size yollamış olduğumuz e-faturanın bir çıktısını alarak, iade etmek istediğiniz ürünün bilgilerini, e-faturanızın en alt kısmında yer alan “İade” bölümünde belirtin ve imzalayın.

3 - İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri, e-fatura çıktısı ile birlikte size ilettiğimiz paketleme malzemesini kullanarak kargo için hazırlayın.

4 - Hazırladığınız paketi, karşı ödemeli olarak, anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo firmasına teslim edin.

İade Adresi: Lalehan Canuyar - Jüppo Pazarlama ve Ticaret - Ataşehir Mah. 8271/9 Sok. No:17A İç Kapı No:3 Çiğli/İzmir 35620

İade süreci boyunca tüm sorularınızı 0 216 325 1897 numaralı Whatsapp hesabımıza mesaj göndererek veya info@juppo.com.tr adresine mail atarak bize iletebilirsiniz.

İade onayından sonra geri ödeme kredi kartıma ne zaman yansır?

İade edilen ürünler tarafımıza ulaştıktan ve kontrol edildikten hemen sonra sipariş iptal talebiniz onaylanır ve siparişinizin ödemesi kredi kartınıza iade edilir. Geri ödemeler, banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık gösterebilir. Bu bilgiyi bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Taksitlendirilmiş olan ödemelerin iadesi, banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılır.

Ödeme iadesi, kullanılan karttan farklı bir karta yapılabilir mi

İade ödemeleri sadece satın alma işleminde kullandığınız kredi kartına yapılabilir. Havale veya EFT yöntemiyle verilen siparişlerinizin iadesi ise belirteceğiniz IBAN numarasına gönderilir.

Üyeliğimi sonlandırmak istiyorum, ne yapmalıyım?

0 216 325 1897 numaralı Whatsapp hesabımıza mesaj göndererek veya info@juppo.com.tr adresine mail atarak üyelikten ayrılma isteğinizi bize bildirmeniz yeterlidir. Gerekli işlem yapıldıktan sonra tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.

Size nasıl ulaşabilirim?

0 216 325 1897 numaralı Whatsapp hesabımıza mesaj göndererek veya info@juppo.com.tr adresine mail atarak bize ulaşabilirsiniz. Size en kısa sürede geri dönüş sağlayacağız.

Destek

7x24 Müşteri Hizmetleri

İade Garantisi

14 Gün koşulsuz iade

Güvenli Alışveriş

256 BIT RapidSSL

Jüppo © 2022 | Bu site RGS Yazılım® E-ticaret Yazılımı ile hazırlanmıştır