1- Siteniz üzerinden üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Sitemize üye olmadan da güvenle alışveriş yapabilirsiniz. Bunun için satın almak istediğiniz ürünü sepete ekleyerek “Satın Al” butonuna basmanız ve açılacak ekranda fatura, teslimat ve iletişim için gerekli olan bilgilerinizi tamamlamanız yeterlidir. Siparişinizle ilgili detaylar e-posta adresinize ulaştırılacaktır. 

2- Telefon üzerinden sipariş vermek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Siparişlerinizin ödemesini kredi kartınızla veya banka havalesi yoluyla yapabilirsiniz. Web sitemizden yapılacak alışverişlerde telefonla sipariş yöntemi kullanılmamaktadır.

3- Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Siparişinizle ilgili bilgilendirmeler tarafınıza SMS ve e-posta yoluyla iletilecektir. Ayrıca, siparişinizle ilgili tüm bilgilere dilediğiniz zaman müşteri panelinizden ulaşabilirsiniz. 

 

Eğer alışverişinizi sitemize üye olmadan tamamladıysanız, Sipariş Takibi linkinden sipariş numaranızı ve e-posta adresinizi girerek de siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

 

Herhangi bir sorunuz olursa 0 537 378 6799 numaralı telefonumuza mesaj göndererek veya info@juppo.com.tr adresine mail atarak bize ulaşabilirsiniz.

4- Kargo ücreti ödeyecek miyim?

Sitemizden yapılan 900 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir. Kargo ücreti, 900 TL altındaki siparişler için geçerlidir.

5- Siparişim hangi kargo firmasıyla teslim edilecek?

Sitemizden satın aldığınız ürünlerin teslimatı, anlaşmalı kargo şirketimiz olan Aras Kargo aracılığı ile yapılır.

6- Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Eğer siparişiniz henüz kargoya verilmediyse teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bu talebinizi, 0 537 378 6799 numaralı telefonumuza mesaj göndererek veya info@juppo.com.tr adresine mail atarak bize iletebilirsiniz.

7- Siparişimin kargoya verilme ve teslimat süresi nedir?

Standart siparişleriniz 1 ila 3 iş günü, özel siparişleriniz ise 1 ila 5 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Teslimat süresi, çalıştığımız kargo firmasının yoğunluğuna göre değişebilir. Siparişinizin teslimat durumunu takip edebilmeniz için Kargo Takip Kodu sizinle paylaşılır.

8- Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol etmeniz önemlidir.

 

Ürünlerde bir hasar görmeniz durumunda, lütfen ürünleri teslim almayın ve kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyin. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından firmamıza ulaştırılacak ve ürünlerin değişimi tarafımızdan yapılacaktır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.